måndag 10 september 2007

Vinge,Wilma och Sydney

Har några kort på mina söta djur *ler*
Sitter hos David, han la in ett spel på min mobil. Jätte roligt, när man löst hela spelet så kommer det upp en naken tjej hihi. Kan ja spela de imorgon när ja ska åka med Flugan på träningen, är lite små trist och baar sitta och titta på henne. Grannen jagade idag, han sköt en hjort en tjej red på travbanan och ramlade av. Jag pratade med henne och då kom Christer ( grannen) och frågade hur de gick och så. Sen när jag är på väg hem från stallet möter jag pappa:

- Therese har du ramlat av
- Ne, Ann gjorde det
- Jaha, blev lite orolig för Naffe ringde Arne och var sur, Arne ringde Christer och undra vad som hänt sen ringer Arne mig och undrar om du var skadad sen möter jag Christer och han säger att han skrämde en häst och Naffe hade visst sagt att du också red.
- haha, fan va det sprider sig snabbt på landet.


Haha, kolla bakgrunden. Såg det nu, då ser mitt och syrrans frukostbord ut efter en "hård" utekväll ;)

Puss på er

Inga kommentarer: