tisdag 22 januari 2008

Deppig

Orkar inte blogga när jag är deppig, här är några av anledningarna:

* Hästen mår inte bra och 2008 lär ju bli ett lika skit år som 2007 (förutom seger i 110 och plac i 120 början på året innan jag sålde Mille). Vill börja träna, tävla, ha roligt, det är därför jag har häst. Blir deppig när ja tänker på alla som har sina hästar igång och tävlar och har kul. Ida sa att jag får komma och rida Chili om jag vill, gulligt tack tjejen. Blev på lite bättre humör då, är ju inte samma sak men ändå.

* Ont i halsen och börjar bli sjuk, just som jag verkligen tänkte ta tag i träningen.

* Trist väder här hemma och ännu tristare på jobbet

* Har inte råd att leva mitt liv som jag gör, vill inte plocka av sparade pengar =(

* Blir Flugan inte frisk så har jag gjort mitt livs sämsta affär, skulle också valt en lägenhet som Malin isånnafall. Får inte hända, får bara inte. Får svar på magnetröntgen på Torsdag *glurp*

Några av anledningarna.

Ta hand om er

Inga kommentarer: