måndag 21 januari 2008

Helgen

Ja, var väl ungefär som vanligt!

Hoppades på drömvinsten på Lotto vann nada, och inte heller mammsen,Mesus eller David (där jag också har lite att hämta om storvinst skulle gå ut) men icke!

Hoppades också på större pengar på V75 men nope, vann 54 kr. Hade 2 6:or, spelade bara för 50 kr så pengarna tillbaka iaf. Mer än man kan säga om Pappas å deras system *haha*

Super Fly har de inte ens gått å gå med, hon har flippat ur helt. Måste få tid imorgon...

Fredagen hade vi OC maraton, skrattade och grät om vart annat men sista avsnittet i säsong 1 är så sorgligt..

Träffade Lisa en snabbis i lördags mysigt =)

Haha, min syster i ett nötskal (älskar dig ändå =) )

Hm, jag måste tvätta eller köpa nya underkläder.

Vem blir förvånad över svaret, följde med mig ner på stan å köpte underkläder.

Lika så när hon tyckte de va jobbigt å va beroende av mig.

Hm, måste fan ta körkort eller köpa lägenhet

Svaret va såklart att de va enklare å köpa lägenhet (även fast hon skulle fått körkortet betalt + en bil motsvarande en nyare S80)

Hon lyckas inte förvåna mig längre =P

Var ute på Vassunda golfbana med David och Plutten. Gud va han tyckte den va mysigt, älskar min hund han gör mig verkligen lycklig. Snällare hund finns inte.

Puss

1 kommentar:

Malin sa...

Haha äh man behöver inte anstränga sig nåt när man köper saker å ting.Det kallas smarthet;)