måndag 14 januari 2008

Kanske kunde vara kul ändå?!

Vet bara inte riktigt om det är min grej och backpacka, när David ville tälta så sa jag -visst kan vi det! Ska vi bo i stuga då?
- Stuga, nej i tält Therese.
- Jaha, jaja visst. Men då behöver vi låna en husvagn också...

Min resväska till Thailand innehöll 8 par skor, "den lilla svarta" i 3 exemplar, ett 3 tal olika shorts och dubbelt så många kjolar. Linnen i ett 20-tal, hur skulle jag få plats med allt jag tycker är nödvändigt i en liten ryggsäck? Kan hålla med mammsen att allt kanske jag inte behövt ha med mig men det är stor skillnad från en liten ryggsäck och en resväska med ca 25 kilo.

Är två tanter på jobbet som ska backpacka,5 härliga veckor har de tagit ledigt.
Fan vad coola de är, önskar jag också var lite cool =)

1 kommentar:

Malin sa...

vi kör!coola till dig lite nu;)