måndag 21 januari 2008

Inte roligt

Igår kväll skulle jag åka till David, hade inga skor för ja lämnat in 3 par på klackning.
Pappa skit arg
- Vadå inga skor, INGA SKOR, Skämtar du eller.
- Men inga snygga vinterskor..
- De är väl fan inte jag som köpt dem åt dig heller..
- Ne men de verkar nästan så,pappa!

Provar först ett par, David skrattar åt mig. Blir skit arg,vägrar ha på mig dem då. Hämtar 2 stövlar och slänger på mig en av varje.

- Får ju as-långa fötter i de här,(tittar i spegeln) va fan tänkte ja på när ja köpte dem?
- Hahaha
- Kan du sluta skratta åt mig, är fan inte ens kul.
- Men gumman. Jag skrattar inte åt dig, jag skrattar ju med dig.
- De va ju jävligt konstigt för jag skrattar inte!!!
- Hahaha, ja skrattar väl åt dig då men bara för att bara du kan se ut som det är syndast om dig i hela världen. Hahah
- Jätte kul, verkligen

Drar på mig mina Lacoste skor (sommar skor)
-Ok, då åker då
- Du kan inte ha de där, kan ju snöa imorgon

Sätter mig i trappan och deppar..

-Men bara ta ett par skor Therese
- Hm, kan ta mina Lacoste
-Ta de första
-Ne, för du skrattade..
-Ja men bara för du kan se så ämlig ut.

Så de blev de första skorna, men de tog oss ca 25 min och komma iväg istället.

Ibland är livet så svårt!

Klockan 06,25 stod jag och hängde på låset till gymmet,hann iaf 45 min innan jag behövde gå för att hinna till jobbet. Kändes så skönt,vill bara komma igång igen.

Puss

4 kommentarer:

Malin sa...

Haha och du som säger att jag brukar vara seg haha men de skorna du har på dig nu är ju fina haha..:)

tessan* sa...

Äh, du brukar ju vara de. Värre än mig t.o.m. Hm, de va iaf bäst av alla fula skor =(

Vicky M sa...

06.25..uhh..det kallar jag FLITIGT!!

Anonym sa...

fy fan va duktigt!! gymet alltså, dina sko"problem" ger jag dej inte mycket creds för :P //vanja