tisdag 19 juni 2007

Bli vuxen?

Var och tittade på en lägenhet igår, riktigt fin så nu väntar jag på svar från banken om jag kan få låna lite mera pengar än jag hade tänkt först.
Detta får tiden utvisa..

Malins lägenhet var en besvikelse och tjurskallig som hon kan va så har hon nu gett upp, tycker hon lika gärna kan säga upp sig och bo hemma hela livet. Vilka jävla dåliga idér hon har ibland alltså, som mamma sa "ibland e de som man vill banka något" kan inte annat än hålla med.

Varför bara ge upp, har liksom kollat på 3 lägenheter. Jag provred 19 hästar och en lägenhet är lite mera pengar så man kanske ska kolla på ett pat stycken. Såg iaf en jätte fin 2:a som ja ska försöka släppa med henne på visning, kanske kan luras och säga att vi ska ut och äta, kanske på Atlantis så det riktigt lockar =)

Får se om vi måste ändra midsommarplanerna igen när vi fått en sjukling i gänget, jaja va ska man göra?!

Kenia fick vila igår, idag ska vi kanske rida ut om ja inte kommer försent.

Ne nu e de dags å jobba, usch va här såå tidigt haha eller kanske inte ( 07.30)

*puss*

2 kommentarer:

Malin sa...

haha äh tyst!
å jag är nog frisk imorn

Anonym sa...

va kul me ny lya. i vilken stad ligger den då? kram