torsdag 14 juni 2007

Hoppas att mitt val inte var fel..

Känns lite så just nu men man får väl ge det en chans, ibland önskar jag bara att man hade pengar så man kunde köpa och göra precis det man ville. Pratar om Kenia, min nya häst, vill att de ska bli bra men de känns som det är för tidigt att säga något än. Ska bli skönt när man kommer igång hos Micke så får han hjälpa mig och även berätta vad han tror om henne. Finns ett par duktiga ryttare hos honom som man även skulle kunna lämna bort Kenia till i kanske 1-2 månader på tillridning om man skulle behöva det.

Annars rullar allt på som vanligt, var ute på långpromenad igår, var mysigt tills det började regna och jag hade ca 30 minuter kvar tills jag skulle vara hemma igen. Men men skönt och komma ut och röra på sig lite!

Ska med Malin på Måndag och titta på en lägenhet inne i Uppsala, en 1:a.Den såg ganska fin ut, fräsch och ny. Var tillgång till den i augusti, får se om hon köper den och flyttar, den son lever får se..

Undra hur vi får lönen, innan eller efter midsommar. Känns lika bra och få den efter,så har man lite kvar sen.

Puss puss

Inga kommentarer: