fredag 15 juni 2007

*suck*

Hade skrivit ett långt inlägg men de försvann =(

Idag ska jag iallafall inte använda min bil en enda gång, Malin tror inte jag kommer lyckas men hon ska få se.
Haa, ja ska låtsas att ja inte ens har ett körkort, kan ju inte vaså svårt.Måste tänka lite på miljön och min hälsa, bättre alternativ och ta appostlahästarna eller cyckla,.

Kenia och jag var ute med Ulrika och Valle igår, hon är så duktig.Så lugn fast de nästan var storm och vi red längs med motorvägen.

Imorgon ska vi ut till Kicki och Stefan och fira Becka, ska bli lite kul och se dem igen..

Pappa hade gjort iordning matlåda till mig å Malin men tror inte hon kommer ihåg dem, suck.
Så imorse hann hon knappt me tåget heller, David å jag däremot var där flera minuter innan. *Haha* lill mesus vem är det som är sen egentligen =P
YES, ja vann *ler*

Ne har massor som ska med på lön och de måste vara klart idag så ja hinner inte skriva mer nu.

*kyss*

Inga kommentarer: