onsdag 13 juni 2007

Varför be om ursäkt efter ett år???

Tycker så synd om lill Sydney nu, hon har blivit kastrerad, chippmärkt och vaccinerad. Så nu måste hon gå omkring med en tratt och se så ynklig ut, igår var hon helt groggy och höll på och vinglade omkring.

Igår var Nina ut till stallet för att titta på min nya stjärna och hur stallet såg ut, hon tyckte båda var fina =) Och att Kenia var en väldigt social häst och det är hon. Jag tog ut henne på en 35 minuters promenad och hon uppför sig så bra, fast cyklister plingade på oss. (SLUTA UPP MED DET, vadå noll vett och sunt förnuft läskigt med såna människor! Det är djur vi håller på med och om det går riktigt illa kan någon komma till skada.)

Sen ringde Lisa, vi skulle egentligen träffas men blev så sent. Så vi fick spendera över 1 timme i telefonen istället. Haha,tror vi var på gång att lägga på säkert 3 ggr men de e ju så svårt vi har alltid massor att prata om. *love u*

Efter ett år ringer en tjej mig och frågar om jag är sur på henne, jag svarar - hur kan jag vara det jag vet ju inte ens vem du är?
Så presenterar hon sig å så..
Hon förklarade att anledningen till att hon utryckt sig illa och väldigt taskigt var för att "försöka lätta upp stämningen" Ok, fine men ärligt så bryr jag mig inte nu, det är liksom ett år sen. Komma och be om ursäkt nu känns väl lite väl sent. Vi har aldrig varit kompisar och kommer förmodligen (skriver förmodligen för 100% säker kan man väl aldrig vara på något här i livet) aldrig bli kompisar heller..

Är så otroligt trött på mitt jobb, kan jag i alla fall få kunna ta 2 veckors semester? Vill till Avesta och tävla och sen vill jag åka utomlands en vecka med David. Men det får väl tiden utvisa *suck*
Upplägget här är så underligt men men, nu ska jag återgå till mitt.

Tills vi ses igen, ta hand om er där ute *kyss*

Inga kommentarer: