fredag 18 juli 2008

Falsterbo ;)

Snart bär det av, kommer säkert bli riktigt roligt!
Hinner jobba nästan hela dagen så hoppas allt blir klart innan lönekörningen, i värsta fall går det att lägga in lite på måndag men nja..


Lillsydney fick somna in igår kväll :(
<3>
Såg lilla vagnen imorse och började gråta, nu kommer tårarna igen. Hon var så himla söt, trodde inte jag skulle bli så lessen men det känns väldigt jobbigt även om det var det bästa för henne.


Plutten, han har det så slitit på jobbet ;)


Hihi, han är ett charmtroll :D
Plutten du måste leva länge, länge, länge. Kommer inte klara mig utan dig, finns ingen underbarare och gladare hund än Plutten..
Puss på er
Fy fan vad jag kommer va sliten efter helgen. Blir full på ett glas vin annars och van att få sova iaf 6-8 timmar haha, får se hur de här slutar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var jättetråkigt med Sydney :(

Hoppas också att plutten lever länge även om han inte gör någon större insats här på jobbet. :)

Hoppas ni får det kul i helgen och ja du kommer garanterat bli full på ett glas vin. :p

Puss!

Vicky M sa...

hahaha..ja jag har redan fått en massa klagomål på mitt nästintillalkoholfria beteende igår, och fått budskap om skärpning idag :P