måndag 7 juli 2008

Mammsen och Pappsen

Mesus säger:
varför kan man lixom inte nöja sig med en tripp till Polen eller åka en skruttig bild som inte ens kan komma upp för arne backen
Therese säger:
HAHAHA
Therese säger:
för vi är inte uppfostrade så Malin
Mesus säger:
men nej man vill åka till härligare dyrare länder och åka i en jävla porsche
Mesus säger:
fuck it
Mesus säger:
ja mamma å pappas fel
Mesus säger:
då de betala mig

Haha, detta är sorligt men sant.
David tycker jag är grymt bortskämd ibland, började gråta när jag pratade med mamma och hon sa att jag redan fått 500 kr :/ Men är inte mitt fel, är bara inte van att få ett nej och inte min ännu mer borkskämde syster heller.

Ingen lust att blogga som kanske märks.

Red för "Naffe" i helgen, fick grymt bra hjälp!

Puss

1 kommentar:

Malin sa...

haha vadå ännu mer bortskämd?!det stämmer inte alls