onsdag 30 juli 2008

Sötnosen av alla sötnosar :)

Malin öppnade dörren till min bil och skulle sen gå och göra något. Halv smart för Vinge var snabb som bara den att hoppa in och sätta sig i fram, han som verkligen ALDRIG åker i fram och nästan aldrig ens i min bil.



Nej matte, jag vill inte gå ut ur bilen.
Jag vill åka med er!!!!!!!!!!


Malin får den smarta idén att locka ut honom med hjälp av en boll som hon går och leker med, Plutten leker alltid. Han tycker allt är super skoj men han lyckades stå emot, undra om han förstod att vi bara försökte få ut honom ur bilen?!


Oh, det ser så roligt ut.. Vill också vara med



men det är min boll...



Åh, vad jag önskar att jag också fick leka med bollen..

Slutade med att pappa fick komma ut och hämta honom, så märkte han att han inte skulle bli ensam kvar hemma iaf!

Han är så söt min lilla sockertopp <3

puss på er

1 kommentar:

Malin sa...

haha fan vad jobbig han var just då.Men såå söt!Plutten<3