tisdag 8 juli 2008

Alla har ett val

Pågår en diskussion om otrohet på en annan blogg och vilka olika åsikter alla har..


Jag känner så här:
Om ens pojkvän/ filckvän skulle vara otrogen mot en så skulle borde hatet vara riktat mot den som är otrogen mot än, inte den som ens partner är otrogen med. Skillnad om man känner personen i fråga, då skulle jag känna hat mot bägge. Tycker inte man kan lägga skulden på någon annan, oavsett hur man tycker de beter sig. Man har ett val, man kan falla för frestelsen eller så väljer man att stå emot, det är ingen annan som står försvars för dina handlingar, det är du, du och bara du!





Lillsydney bygger bo på Plutten De är så söta ihop <3

Mail från chefen:

Hej Therese,

När du går hem i dag kan du hämta en bukett blommor i receptionen, tack för ett jätte bra arbete med kunden XXXXXXXXXXXX.

Vänliga hälsningar
XXXXX XXXXX


Ha de gott

Puss

7 kommentarer:

Malin sa...

Bra lillan tycker som dig and u know it:)

Hahah sydney är så söt.Mammas älskling.Plutten tycker nog at hon är jävligt jobbig

tessan* sa...

Haha, ja de tycker han nog. När han rörde sig såg hon lite åk sjuk ut och behövde använda klorna för att inte "ramla" av. Plutten är för snäll, som jag ;)

Anonym sa...

För snäll? Vem pratar du om? Mig?? :p

Kul att de visar uppskattning på jobbet.

Puss!

Malin sa...

hahahah stackars plutten!:(
och du är fan inte snäll "kan du ringa.." " ja om du köper den här hästen till mig" say what?! haha :(

och david är dissern så han är inte heller snäll!

tessan* sa...

Haha, men de va väl snällt om ja tänkte ringa ;)

Ne, jag vet. David tönten dissen. Vi som är så roliga, visst lillan

Anonym sa...

Mäh vaddå disser... jag lagade två tårtor tänkte att man kanske kunde vara förlåten då?

Malin sa...

vi är grymt roligt:D

haha blir man förlåten så lätt?;)