måndag 28 juli 2008

Super Fly är min stjärna <3

Kort uppdatering då det är sjukt mycket på jobbet, går ju inte och vara ledig 2 dagar :(

Var och tävlade Super Fly tors-fre, red 3 klasser. Först 0:a andra 0+1 och tredje 0+0 :D

Hon var så duktig, lite osäker "tittig" och stod emot mest i första klassen och blev lite stark men sen hon hoppade bara bättre och bättre. Red inget på tid eftersom hon inte tävlat på nästan 10 månader och hon är 7 först i år så vi får träna lite svängar och så.. Men det viktigaste nu är att vi får till bra rundor..

På framhoppningen frågade en om hon möjligtvis var till salu.
Jag blev lite förvånad men svarade: ja för rätt pengar så är hon det
Hon undra vad jag tänkt mig men eftersom ja inte funderat på att sälja så sa ja att jag inte funderat på det.
Hon kollade vad vi hade för nr, får väl se om hon hör av sig..

Efter sista klassen så var det fram en och tyckte min häst var jätte läcker, jag ba - jag vet *stolt*

Ska försöka lägga in lite bilder

Tack till mammsen och Mesus som var hästskötare ;) hade inte klarat mig utan er.

Tack Janina för att du fodrade så jag slapp åka så tidigt från hotellet.

Tack pappsen för hjälpen på framhoppningen och att du körde lastbilen

Puss

Inga kommentarer: