tisdag 22 juli 2008

Fan är lös

Mitt jobb är kaos, jag får ta ansvar för hur mycket som helst. Folk kan inte ens ta och lämna rätt inloggningsuppgifter när man ska göra lön på deras bolag, suck..
Hur mycket som helst att göra, åt på typ 5 minuter idag. Sandra ba lilla gumman då, du får inte stressa så. Snart semster iaf och det är välbehövt! Har över 40 timmar i min kompbank nu också så kanske inte tar alla dagar som semester.

Ska hoppa Flugan lite idag, undra om hon kommer va sitt underbara jag på tävlingen och hoppa en halv meter över alla hinder och leka runt eller om hon kommer vara sitt tjuriga stoiga jag och inte "våga" gå fram på något. Har känts väldigt bra nu ett tag och vi har nytt bett och ändrat om maten så jag håller mina tummar och ska rida mitt bästa för 3 st 0 rundor.. Första tävlingen sen i september, shit 10 månader, så de är låga klasser men de känns ändå kul att få komma igång igen :)

Facebook, hur dött är inte det nu för tiden?
Det enda som är just nu är ju att massa personer som man inte ens känner vill bli "vän" med en, var det de som var tanken från början? Inte vet jag..

Min syrra och jag tog hem fel väskor så nu har jag hennes, fan va klumpigt och min mobil har varit död sen i går mitt på dagen. Sncka om att man känner sig tom utan..

Puss på er

Inga kommentarer: