onsdag 21 november 2007

Dagens..

*äh* måste erkänna att det här med dagens gärning var inte riktigt min grej, funderade lite på vad jag skulle kunna bidra med men nja efter vad jag gjorde häromdagen så folk slapp sina P-böter, är svårt att kunna leva upp till det igen..

Idag har jag bara flängt runt men ändå inte gjort ett skit, rolig semesterdag, verkligen!

Eftersom detta hänt nära i min omkrets tar jag upp ämnet, otrohet.

Ok, fine man behöver inte vara tillsammans med samma kille livet ut men jag tycker ändå att om ett förhållande är bra så är man inte otrogen. Anledningen bör dock inte vara att man har pojkvän/ flickvän utan att man inte är intresserad av någon annan. Visst, ett förhållande kan ha sina svackor men allt för vanligt är det att man ångrar sig efter man varit otrogen. Vad var anledningen till att man var otrogen då? Föll man för frestelsen, spänningen eller kände att man behövde få bekräftelse från andra?

Tänk efter en gång extra innan ni gör något ni kommer ångra, är det inte värt de dagen efter så var det förmodligen inte värt det då heller..

Nej, ut i regn och rusk med Plutten. Han lika glad ändå, det är därför jag älskar min hund så oerhört. Tänk om man alltid kunde vara så glad och lycklig!

Take care

Love u!

Inga kommentarer: