fredag 16 november 2007

Frågor och funderingar

Vad rör sig i mitt huvud just nu då?

Ja, tänker på Tusse, Tusselina och Tussi. Hundarna vi ska skaffa om alla planer går i lås.
Tusse är en schäfer, Tusselina är en rottweiler och Tussi är en Cavalier King Charles (the big boss*hihi*)
Schäfer
Cavalier King Charles
Rottis

Om vi kommer starta ett familjeföretag än, ekonomin osv. Det jag vet är att det skulle vara väldigt roligt och jag hoppas det blir av, tror det låg runt 14 miljoner. Detta ska vi diskutera ikväll på middagen.
*****************
***************
Hur fan jag ska hinna bli klar med alla mina kontroller på jobbet, jobbade 11-12 timmar i onsdags, övertid igår, var här innan 7 imorse, säger bara en sak OMÖJLIGT!!
******************
*****************
* Vart lägger de som har mortorcycklar sina P-biljetter?
*****************
***************
* Varför måste alla dö i rusningstrafiken?
*********************
*****************
Små tankar, stora problem =P
kram


2 kommentarer:

Anonym sa...

den i mitten va sötast! de andra tycke rjag att du kan strunta i att skaffa :P läskit juu. intressant det där me mc+parkeringsbiljett. aldrig tänkt på.. det e verkligen ett stort mysterium./Vanja

tessan* sa...

Haha, men Vanja d´å. Små hundar kan vara lika läskiga men mina skulle vara super snälla, lovar =)
Mmm men eller hur, ingen som vet när man frågar heller =O
Kram gumman