tisdag 6 november 2007

Underbart!

Malin och jag hade tid att va på stan i Fredags innan vi skulle ut och äta =)
Malin köpte 2 jätte fina gant kuddar, passade perfekt i soffan. Sen valde jag ut ett överkast på Mio, var så jävla snyggt. Blev så bra med kuddarna hon redan köpt på Em.
Själv köpte ja ett par nya jeans, kofta, poloklänning, halsband och 2 enkla linnen.
Så nu har jag ca 1500 kvar och de är nästan 3 veckor kvar till lön, haha jaja sånt händer.

Restaurangen Lisa jobbade på var underbar, god mat och trevlig stämning =)
Största överaskningen var nog att Armine var där och åt med jobbet, roligt och se henne igen men kändes väldigt länge sen.

Sen i lördags var jag,Malin och David mest överallt. Åkte runt och letade efter beskvier i säkert 1 timme, haha. Ja äter efter GI men hade planerat å bryta mot de på söndagen och fika en beskvi men de va svårare än jag trodde.

På söndagen var det bowling för hela slanten, David, Davids bror Emil, Davids pappa Håkan och hans nya Birgitta. Jätte trevligt och jag var faktiskt ganska duktig, bowla borde man göra oftare.
Sen var vi hem till Håkan och Birgitta och åt super god mat.

Mysig helg, snart helg igen.
Ska ut på Lördag sen så är det bakis dag på söndag, då struntar jag i allt vad GI heter.
Har redan börjat planerat de, de bli beskvier,pizza, kladdkaka, bruningar, paj och rulltårta *mums*
David har lovat att baka, får se om han kan hålla de löftet.

Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha armine, vad roligt!! vad har du för planer för nyår? ja funderar på o åka uppåt =) KRAM/vanja

tessan* sa...

Hej Söt!
Såg inte att du kommenterat =)
Haha, ja visst de va lite otippat. Pratade med Lisa igår, hon nämnde att du skulle upp. Jag åker till Thailand den 25 dec så det blir till att fira nyår där.
Kram