torsdag 22 november 2007

Sa ju att jag kan vara en bitch!

Har namnsdag idag, David skickade blommor till mig *suck*
Skrev följande sms, Malin tyckte det var lite väl, var det verkligen det?

"Tack för blommorna.
Men du verkar ha svårt för att fatta att jag inte vill ha blommor, spar pengarna istället.
Onödigt när det ändå inte uppskattas.
Puss"

Avslutade faktiskt med puss, då är det ju inte ens elakt + att jag aldrigt förstått vitsen med blommor. De är fina ett tag men sen börjar de vissna och bordet där de står blir smutsigt sen dör de..
Varför inte ett biobesök, en god middag, lite chocklad, sexiga underkläder ja allt annat är bättre.

Ha det gott.

Puss

4 kommentarer:

Vicky M sa...

hehe..sms:et var jue faktiskt lite elakt :P eller ganska mycket..hehe

Tasja sa...

Måste tyvärr hålla med Vickan. Stackarn försökte vara gullig ju.. men visst hellre det du räknade upp än blommor. Men ändå...:)

tessan* sa...

Känns som han borde känna mig efter 3 år, det sms:et borde ju inte kunna misstolkas.
Utan "puss" hade jag kunnat hållt med om att det var lite elakt ;P

Vicky M sa...

hahaha..ja som man ,säger, det är finalen som räknas ;)