måndag 12 november 2007

Helgen!

Fredagen spenderades med Johan, var så länge sen vi sågs men ändå känns allt så vanligt på något sett, vi skulle gått på bio men han hade inte "hunnit" ätit så vi fick skippa bion.. Hade trevligt och blev lagom hånad hela kvällen, hade sån träningsverk efter mitt Bodypump pass i torsdags så ja kunde knappt gå, speciellt inte i trappor..

Lördagen var jag Malins chaufför, som vanligt, hon skulle till polisen och fixa pass. Själv passade ja på å shoppa lite, ett line och en klänning =) Klänningen va jätte gullig, skulle haft den när vi skulle ut men va fan inga skor passade till *morr*
Åkte in för sent som vanligt när de kommer till oss, vi hade inbjudan till People mellan 21-22 var de gratis och så..
Satt i lägenheten, Malin bjöd på lyxmiddag =P (ostbricka), kollade på Freaky friday skit kul. Lisa ringde, kom en sväng sen körde hon ner oss på stan.
Haha, Malin till vaktklubbschefen, klockan var väl runt halv 1
- Hej hej, vad gör man om man fått en inbjudan men man är lite sen
- Det ska vi nog ordna, säger han och öppnar repet och vi glider in lite snyggt

Mådde inte så bra, ska ja väl erkänna (+ att jag såg i Malins blogg att hon redan nämt mitt lilla misstag)

Orkade väl palla oss upp vid 11 tror jag, åt 2 mackor och 20 smörgåsrån till frukost och drack en halv coca cola flaska. blev inget GI för mig men detta hade ja redan planerat..

Åkte till David och hade OC maraton *wiieee*

Åt grillspett och räkchips take away från Kina
Beskiv
Havrebollar
Kladdkaka, super god med grädde, (David hade bakat
Daimglass

Hade världens bakisdag och gick säkert upp alla kilon som ja så duktigt hade blivit av med. Men nya tag tar jag nu, ska nog iväg på ett pass imorgon.


Kram

Inga kommentarer: