onsdag 28 november 2007

Man blir ju mörkrädd..

Läste just kontaktannonserna i Expressen ( något man inte orkar göra men är man sjuk så är det lite tidsfördriv) och måste ju erkänna att man blir lite mörkrädd. Gubbar som söker tjejer som är ca 20 år yndre än dem mm


Ex:

Hej, jag är en 52-årig helsingborgare som söker en kvinna i ålderna 30-50 år, även utländska. Mina intressen är sköna hemmakvällar,sport och allt annat som gör livet kul.
*
*
Man 55 år Söker en kvinna som tror på texterna Carola sjunger.
Vill att du skall kunna lära mig att behärska mig och kunna tro på mig
*
*
Fri som fågeln! Jag är en 53-årig man som bor på ett gruppboende för psykiskt sjuka. Jag är en sjukpensionerad rörmokare. Vill ha kontakt med en kvinna i lämplig ålder.

Ta hand om er.

Kram

4 kommentarer:

Malin sa...

haha jag ska fan lägga upp en"jag söker en sjukt söt gitarr kille med en ännu gulligare hund som inte har något emot att städa och laga mat till en ur härlig tjej på 20 år. Du ska även tycka att det är roligt att spela Robbie Williams låtar och sen måste du ju självklart ha humor."
haha vad tycks?Bar aå köra va

Anonym sa...

den i mitten är säkert mer psyko än den längst ner. vem svarar på nåt sånt lixom. HJÄÄÄÄLP!! va ska du göra på nyår förresten? ska du va me oss? hade vart kul. puss

tessan* sa...

Haha, ja vet galet. Hjälpa mig och behärska mig =/
Åker till Thailand den 25:e så firar nyår där,hade varit skoj och träffas men vi får ta det en annan gång.

Malin: Kör på bara, du kanske hittar drömslaven =P

Vicky M sa...

haha..ja, det finns olika människor på denna jord :P