måndag 26 november 2007

Helgen!

Fredag var det middag och biljard, mysigt. Malin var med hem till pappa å var med upp till Flugan och hjälpte mig. Kändes som förr, hihi, var i ju för sig kanske bara 1 vecka sen men ändå!

I lördags var det fullspäckat schema, var upp till hästen tidigt, iväg på glutenmässan, sen till Kista Galleria ( där vi hade en egen springpojke på Brothers *underbara männiksa*), sen hem, hämta Kina mat, till Sigtuna, hästen igen, sen hem, duscha å sminka sig (hade klänning på mig, ovanligt men blev ganska bra med min nyinköpta "kofta"), stanna och köpa blomma, till Malin på förfest, iväg till Lisa på hennes inflyttningsfest, mingla lite, ner på stan blev Etage till slut, Linda i kön (rolig kille sa att jag var söt *glad* ), dansa, drack, spelade Black Jack och VANN *hihi* så jävla bra det då, sen taxi till Max, hängde där med Lisa,Emma och Pål, David körde hem dem,hem till Sigtuna och sova.

Söndagen var lugn och skön, enda "jobbiga" jag behövde göra var att gå till hästen min. Lagade hemmagjord pizza och myste.

*kram*

Inga kommentarer: