tisdag 28 augusti 2007

...

Nu var det ett tag sen jag skrev här, helgen som gått var lugn. Var hemma med pappa och Plutten i fredags. Sen var jag upp tidigt och gick långpromenad med plutten, var mysigt. Sen åkte jag till stallet och hämtade upp mamma och David, vi skulle träna hos Naffe. Naffe gillade Flugan, tyckte det var en kvalitetshäst, kändes riktigt roligt och rida lektion igen. Behövs att man rider lektion i markarbetet också. Sen lagade mammsen mat och jag körde hem henne på kvällen.

I söndags skulle jag hoppa lite, ett räcke 21 m ett räcke till. Där kom hennes ridbarhet fram, lugn över första sen bara drog hon. Måste hitta lugnet, mycket och träna på där och plötsligt är jag jätte nervös inför tävlingen i helgen. =/

Malin var med ut och hjälpte mig igår, gick bättre så det var skönt och ikväll är det träning för Micke som gäller.

Ska bli lite roligt och se Malin flyttstäda och packa, haha och veta att man själv slipper. Kommer dock häkpa henne och bära och köra men inte med något annat.

Ne, nu måste jag jobba vidare.

puss

1 kommentar:

Malin sa...

haha vadå inte med nåt annat!:(elakt elakt