torsdag 23 augusti 2007

Livet förändras

Jaha, då var det klart med lägenheten. Malin kommer flytta till en 1:a i Uppsala, riktigt fin lägenhet tror det var ett bra köp. Kommer bli tomt utan henne men hon kommer hälsa på mig och pappa, vi ska försöka bo kvar i huset i Sigtuna om jag flyttar hästen till Naffe igen. Hade varit läckert om huset hade haft ett kök på nedreplan också för då hade det varit som 2 hus i ett. Älskar huset i Helgesta, likaså pappa och djuren så vi kommer nog lösa det på ett eller annat sätt.

Igår red Malin Flugan, gick jätte bra. Hon tyckte det var lite jobbigt =) men inte så konstigt då hon inte ridit på ett halvår. Malin tyckte Flugan var svårare och rida än hon såg ut och vara, kändes skönt att hon satt upp. Nu förstår hon mer hur hon är. Flugan var riktigt fin när hon hittade knapparna, roligt och se henne röras från marken.

Sen var det last-träning, vi laddade upp precis som micke och brassen gjorde och tammifan så gick hon in på 3:e försöket och visst ser vi mobbade ut *haha* men hellre att hon går in efter 2 min än att man ska hålla på över 1 timme.

Puss

1 kommentar:

Malin sa...

Naw jag kommer hälsa på å du ska baka paj åt mig då:d