tisdag 7 augusti 2007

Smulan, Flugan är hemma

Hämtade hem henne igår, hon vill verkligen inte åka våran lastbil. Det är fanimig tacken för att hon åker en bil värd 250.000 kr och själv får jag nöja mig med en för en 4:e del av den summan, *suck* undra vem som är bortskämd egentligen.

Måste köpa en övervakningskamera till lastbilen, hittade en på OnOff. Var trådlös och verkade bra, ska slå till på den. David får installera den åt mig..

Kanske kan prova ha hö åt henne i bilen eller en uppblåsbar häst kanske, hihi, hon är liksom nöjd om en av oss hoppar in och står och roar henne hela vägen men det är inte hållbart i längden.

Försov mig imorse, pga David som inte kan ställa en klocka rätt. Behövde ta bilen in till jobbet så vi hann till kl 8 iaf men surt va de å ja baar drog på mig några kläder så de blev jeans å tjocktröja på Sveriges varmaste dag.

Måste börja med GI ordentligt igen men de är så svårt på sommaren, vill ju äta glass =(

Jaja, som ni ser på rubriken så heter Super Fly bägge Smulan och Flugan.

Ska försöka få in kort på henne i helgen, vet att ni är nyfikna.

Kram

Inga kommentarer: