fredag 3 augusti 2007

Fest på lördag

Nej tack. Är bjuden till Davids bästa kompis, han fyller år och ska ha fest. Jag kommer dock inte gå för att hans flickvän är inte direkt det bästa jag vet. Hon har varit så jävla bitchig när det gäller mina tänder och kläckt ur sig kommentarar som "-Vilken tur att det inte var jag, jag har ingen försäkring". Så fräckt, (hihi Linda blev skit förbannad när jag berättade det och tyckte hon skulle spöa upp bruden), sen ringer hon efter 1 år och ber om ursäkt. Inte när jag ramlade, inte när hon hamnar på mig, inte när alla tänder står åt alla håll, inte när vi behöver ta en taxi till akuten, inte dagen efter utan 1 helt år efter skadan är sked som att jag någonsin vill ens ha en bekant som behandlar människor som hon gör, nej tack!

Pratade med Lisa om festen för David tyckte det var synd och trist att ja inte ville följa med.

Tess säger:
Det är lite tråkigt men that´s life, inte så mkt att göra nu
Lisa säger:
nej faktiskt inte
tess säger:
känns bara så irriterande att de e ja som blir den sura flickvännen
Lisa säger:
ja det blir ju lite så men fan det e ju inte konstigt att du inte vill festa med henne igen
tess säger:
haha
tess säger:
mina tänder som inte ens e hela än, våga riskera det
Lisa säger:
nej eller hur
Lisa säger:
komma med hjälm o tandskydd


Haha, underbara människa. Får en alltid att le, älskar dig gumman.

Ha de bra där ute

*kyss*

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha kul kul!/malin

Anonym sa...

haha :D
alltid bäst att ha skydd i alla lägen ;)
love u too
Lisa