fredag 17 augusti 2007

Super fly får komma hem, igen

Så, nu får Flugan, Smulan komma hem igen. Hoppas det är slutet på den här historien nu.

Vet att det blivit väldigt mycket bloggande om min häst ett tag men känns som mina tankar gått dit per automatik nu när hon varit skadad. Ska upp till kliniken och hämta hem henne idag, David har lovat att åka med. Känns bra, hon är inte så snäll att åka själv med.

Ikväll blir det grillning, så dåligt: Malin ska åka och vara hos mamma i helgen så då tyckte pappa inte att det var någon idé att grilla. Då frågar han David om han inte har lust att komma och han säger att det gör han gärna, och helt plötsligt ska vi grilla igen. Jaja, jag var tydligen inte en lika viktig person som varken Malin eller David, tack för den.

Vill ha en ny bil, usch, förtjänar en bättre bil än den jag har. Är en utmärkt bilförare men min bil är inte alltid med mig på noterna. Vill ni bidra med en slant så är jag tacksam ;)

En liten rolig uträkning från igår; om man vinner en halv miljard kronor så kan man spendera 100.000 kr om dagen i nästan 15 år (om man bortser från räntor osv)

Jag sa något halv smart om att åka helikopter och det roade såklart Malin och David.
Sa att om man blev så rik kunde man åka en weekend med sin helikopter till Australien, båda börjar garva och säga att jag kan åka i min helikopter medans de tar ett jetplan. *suck* jaja inte alltid så lätt alla gånger.

Som Armine alltid sa. " jag är inte blåst, jag har bara otur när jag tänker" ; ) haha så skojsigt.

Sitter på jobbet, ska väl snart sluta för dagen.

Ikväll är det sammandrag från EM på kanal 1 klockan 22,30, usch hoppas verkligen vi grejar en OS plats, annars känns de lite väl bittert.

Puss

Inga kommentarer: