onsdag 1 augusti 2007

Super Fly

Idag var såret värre än vanligt, benet var tjockt och jag kände mig bara maktlös. Efter mycket om och men och prat med olika veterinärer ringde jag Arne. Så tacksam, han sa att jag kunde komma in men de var underbemanade så de fick ta henne när de hade tid.
Inte helt fel och ha en granne som är proffesor och äger en hästklinik alla gånger, pappa ska dit och tippa på fredag så han får ta med en flaska som ett tack.

Så vi åker upp till kliniken, då hon inte lärt sig åka lastbil än så fick malin sitta där inne och roa henne. Hör att Arne står och berättar att hans granne kommer upp och att någon måste ta henne, toodii här är jag.

Tvättade rent och fixade med henne ganska länge, sen lindades hon och får sova på kliniken. Får hämta hem henne imorgon eller på Fredag.
Det verkar inte som det är mugg när allt kommer omkring ändå, vi hoppas på att det inte är det och att hon svarar bra på behandlingen.

Vill bara av hela mitt hjärta att hon ska må bra igen och inte ha ont, så vi kan få börja komma igång lite smått.

Puss

Inga kommentarer: