torsdag 25 oktober 2007

Bortförklarningar

Bortförklaringar till försäkringsbolag, här nedan är några utav mina favoriter =)

Jag hade kört bil i 40 år när jag plötsligt somnade bakom ratten.

Jag körde över en karl. Han erkände att felet var hans, för han hade blivit överkörd föut.

För att undvika kollisionen körde jag på den andra bilen.

Det fanns en mängd åskådare, men inga vittnen.

En osynlig bil kom från ingenstans, träffade min bil för att sedan försvinna

Fotgängaren sprang hit och dit över vägen, så jag körde på honom

Då min fru backade ur garaget stötte hon mot porten, körde på vår sons cykel, körde in på gräsmatten och rev upp rosorna. Sedan miste hon herraväldet över bilen.

Jag såg en dam gå över gatan, men missförstod hennes avsikter

Bärgningsbilschauffören blev mycket upprörd när jag körde på hans fot. Hade jag vetat att hans fötter stack ut hade jag inte kört så nära.

Det var en snöhög som skymde sikten, så jag backade lite för långt ut i vägen för att de om det var klart (och det var det inte).

Bärgningsbilen hade så mycket ljus så jag såg den inte.

Haha, folk är väl för roliga ( eller ska man bli lite rädd kanske?)

Kram

2 kommentarer:

Malin sa...

"Bärgningsbilen hade så mycket ljus så jag såg den inte."
Haha den bästa!

Anonym sa...

haha, så klockers