tisdag 9 oktober 2007

Tankar

Ska till Lurbo och tävla nästa helg om hon kan sköta sig bra tills dess.

* Var i Lurbo 10/2 med Mille, vann 110 :)
Härlig känsla, ska bli roligt när man kan börja rida Flugan på tid, lär ta minst 1 år till.

* Träning ikväll, hoppas hon hoppar lika bra som förra veckan. Micke sa att hon hoppade som 1 miljon, shit va fin hon var

* Ska klippa mig på fredag, väl behövt, klippte mig senast någon gång i april :P

* Även begravning på fredag, Davids farmor, kommer aldrig vänja mig med den tryckta stämningen och alla ledsna människor som försöker prata på lite om vardagliga saker

* Massa nytt folk på jobbet, känns som vanligt

* Saknar lillmesus, nu får ja leka själv *buhuuu*

* ÄLSKAR grillspett i jordnöstsås, de e Sumpan och de på Lucky house är klart bäst *slurp*

* Ska nog gå en löneutbildning, antagligen så blir det efter Thailand

* Thailand, ska bli helt underbart men, haha kommer alltid ett men, de känns förjävligt att jag inte har någon som jag känner att jag litar på som kan ta hand om Super Fly.

* Vinge är nyduschad och alldeles underbart go. Skulle kunna krama honom i timmar.

Puss

Inga kommentarer: