tisdag 2 oktober 2007

Psykfall, jag?

Igår när vi var på väg hem till David, så pratade vi om hur de känns när vi bråkar:

- När ja blir arg så känns de ändå som att de alltid kommer vara vi. Men just då vill jag bara stampa å hoppa på ditt huvud
- VA? Vill du?
- Ja men det är ju skillnad på och vilja och göra, men alltså de känns ändå som de alltid kommer vara vi, David
- Så nu kommer du hoppa på mitt huvud när jag ligger och sover..
- Men tror du att du är tillsammans med ett psykfall eller?
- Hm, tror och tror.

ja, jag har det inte lätt :(

Föresten har precis varit till receptionen och hämtat ut rikskuponger. För första gången i mitt liv, nu känner jag mig helt plötsligt väääldigt gammal.

Träning ikväll, får se hur det går. Ska rida klockan 6 så jag måste nog åka från jobbet vid 3 (kom in halv 9). =/ kommer sent och går tidigt, jaja, så kan det bli. Imorgon och på torsdag ska jag gå kurs i ett nytt lönesystem Personec S (fd Svensk lön).

Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, men jag menar vem känner INTE för att hoppa på folks huvuden ibland?? =) jag förstår dej/Vanja

tessan* sa...

Ne men precis, tur att någon förstår mig ;)