torsdag 25 oktober 2007

Helgen som var!

Lördags hjälpte jag Malin i lägenheten (vet att jag började mindre bra med att ligga i sängen och lata mig) men sen röck ja upp mig och skruvade ihop en hel IKEA pall själv *stolt*
David fixade tv,n och tv bänken, lätt som en plätt för honom men sen e han ju kanske snäppet starkare och snäppet händigare än mig.

Haha, på Mariannes grill så sitter en kille, man, gubbe va ni vill med mössa. Ja glor lite, känner igen honom, kan inte placera. Han glor tillbaka,himlar med ögonen och hånler.
Haha, ja skrattar de va Tord (vakten från Gate One) Fan va roligt, vi har fast en del historia. Ja står å skriker, han släpper inte in Lisa för att ja inte vill gå hem med honom, han kommer till mitt jobb å skriker... Ja, å där satt han.Komiskt, behövde ringa Lisa å berätta (hon va den enda som tyckte de va roligt)

Var till Lurbo i Söndags och skulle hoppa 90, 1m nervös som bara den eftersom vi vägrade ut oss sist och hon uppförde sig som en apa träningen efter de. Sen har hon skött sig och usch, ja nervös som sagt. Red 90 var nolla =) eller hade 1 tidsfel men nolla på hinder och hon hoppade stort och var bara spänd på de hinderna som låg mot läktaren och hon toksprang inte heller, framsteg =)
Orkade inte vänta ca 3 timmar till nästa klass (vi måste stå i lasbilen och hålla henne sällskap, suck) så vi åkte hem.

Så nu är det 1 ev 2 tävlingar kvar. Målet till nästa år är att hon ska vara mera avslappnad på tävling, som hon är på träning, och iaf gå 110 ev 120. Kommer inte kunna rida på tid för att vinna men det får bli målet tills hon blir 8 eller rent av 9år. Känns så underbart att ja inte behöver stressa med henne, vi har all tid i världen, hon är bara en bebis =)

Kram

Inga kommentarer: