söndag 28 oktober 2007

=P

Igår flängde vi mest runt IKEA, Em möbler, Lampmagasinet, Sova; MC donald´s u name it ;P

Blev iaf en del shopping, men det bär av till stan igen. Så härlig känsla, gick upp klockan halv 9. Nu är klockan kvart i 9 ochjag har varit till stallet, varit ute med hunden, satt igång tvätt+ torktumlare, sorterat tvätt. Hur har jag hunnit allt detta? Haha, det är vintertid, tänkte jag inte på att ändra klockan igår kväll..

Blev bakadpotatis till en prinsessas dagbok 2 igår. Haha, Malin va helt inne i filmen och det blev stående applåder och jubel efter. Ok, vi är inte normala.. Fast lite behövde hon ju mobba den såklart ;)

Roligaste av Malin igår:

I filmen är är de på date och börjar dansa i skogen, utan musik.

- Sånt här händer aldrig i verkligheten, tråkigt tycker jag. JAG TRÄFFAR ALDRIG EN PRINS.

Haha, keep looking Malin.

Djuren tigger vid matbordet.

- Sydney, sluta tigg, Jag bara uppfostrar dig hela tiden men du kommer ju aldrig ihåg något...

Haha, inte lätt att vara mamma, Malin.

Nej, nu ska ja nog göra mig iordning. Bär iväg till Uppsala idag också.

Puss

1 kommentar:

Malin sa...

hahah en prins ja tack!