tisdag 30 oktober 2007

Tisdag

Tisdag= träning = i vanliga fall=inte idag=deppig tisdag

Idag kommer Arne och tittar på henne, står inte ut med att inte veta om hon mår bra eller inte. Förhoppningsvis är det inget fel men om det är det så är det bara att behandla och hoppas hon svarar bra på det och blir frisk.

Div 3 hoppning häst:
*Omgång 1 i Håbo
*Omgång 2 i Trögd
*Omgång 3 i Östervåla

Håbo är ok, Trögd åker jag bara inte till med min häst och Östervåla väntar jag på propositionen.

Hade väl hoppats på Lurbo, UVFK och KORK.. Skulle vara roligt och kvala till Div 1 till nästa år, om de går bra i div 3 och om man rider div 2 =)

Har ganska mycket på jobbet nu, ska försöka hitta lite energi =/ Vill äta lunch, känns lite väl tidigt..

På fredag så är det halvdag på jobbet =) underbart, sluta klockan 12 rena lyxen. Sen ska vi till Uppsala och shoppa och avsluta med middag på restaurangen Lisa börjat jobba på (kommit ihåg å bokabord åt oss lisa?)

Funderar på att byta bil, till denna =) Egentligen inte så faligt med ca 60-70.000 + pengarna om jag säljer min bil, va får man för de pengarna idag liksom..



Snygg va?!

Puss

Inga kommentarer: