fredag 19 oktober 2007

Ensam

Känner mig lite ensam när pappa och malin håller på och flyttar men det går ganska bra ändå.
Igår hade jag en skit kväll, riktig apkväll som inte ville ta slut. Ny dag idag, då känns allt bättre.

Flugan fick spel igår och bara sparang och sprang i panik i linan, bockade och vägrade sluta *suck* Trodde hon skulle gå omkull men som tur var höll hon sig på benen.Sen när vi kom in i stallet så hade hon tappet ett av sina boots, å ja som ska hoppa idag..
Sen knockar hon mig med sitt huvud i mitt huvud, undra vem de gjorde ondast på.
Sen ska ja ringa David när ja ska gå hem och han svarar inte så ja får gå i mörkret helt själv, bor ju på landet man ser inte vägen, tur att jag gått där så mycket så ja vet var dikerna är.
Vinge höll på och dö, lyckades trycka upp örat som fastnat så han började andas igen.

Sena in imorse, spelar ingen roll har jobbat mycket ändå den här veckan. Ska ut och äta lunch.

Puss

Inga kommentarer: