tisdag 26 februari 2008

Okidoki, 50 miljoner?

Haha, pappa ringde mig till jobbet!

- Vad har du för jobb mail, therese.sundin..
- Jag fick ditt mail, pappa.
- Jaha, såg du den?
- Ja och så svarade jag dig och skickade en annan historia till din jobb mail.
- Jaså? Jaha, den brukar jag ju inte titta på så ofta...

Bra där, ringde efter 1,5 timme. Pappa, jag kollar iaf min jobbmail =P

Igår var jag och David och handlade mat, as-billigt. Fick hur mycket som helst för 230 kr, för att jag är i chock och inte riktigt kan släppa detta ska ni nu få se hur mycket vi fick. Helt otroligt, man märker verkligen när man inte köper godis, de blir såå billigt då..

Inköpslistan:
2 packet tärnad backon
2 liter mjölk
1 yoghurt
1,5 kilo potatis
1 stort packet köttbullar
1 burk rödbetor
2 bukar champinjoner
2 bukar creme fresh
1 packet hårt bröd
2 packet hot dog
1 packet hamburgare
1 packet 12-pack ägg

Mycket mat, lite pengar =)

Puss

2 kommentarer:

Malin sa...

Haha du börjar bli gammal essus.

Men det va fan ett bra köp.JAg borde oxå handla mer ekonmiskt även om det är boring

tessan* sa...

*hm* gammal =( kanske inte e så hett i våran storsatsning