lördag 9 februari 2008

I´m in loveeee

Haha, jag är kär. Han är både rolig, charmig och söt, Björn Gustafsson =)
Var med och uppträdde på Medodifestivalen och det gjorde han riktigt bra, skrattade som fan.
" Visade sig att världen är lite, det var han som sytt byxorna"

Är inte ensam med dessa åsikter, 63.7 % har gett Björn Gustafson +++++ i Aftonbladets omröstning på kvällens framträdande. Totalt har 6947 röstat.

Låtarna var sådär, den jag gillade bäst var "I love Europe" med Christer Sjögren som tillsammans med Amy Diamond "Thank you" går vidare till finalen i Globen.
Skakade loss rumpan ordentligt i köket när Christer gick vidare, haha tur att man inte har grannar som ser när man flummar sig, men roligt hade jag i min ensamhet.

Var en sväng till hästen, hon fick gå 2 varv på på stallplanen. Stackarn men hon får skor på måndag och då ska vi börja skrittas lite smått. Hon har fått en senskada, så har jag tur är hon igång igen till sommaren =(
Men bara hon kommer bli helt återställd är jag evigt tacksam.

Har så ont i mina axlar, skulle behöva massage men känns inte som jag har råd med det denna månad.

Igår var jag till Enköping, igen, 3 gången den här veckan. Sen åt jag och Malin middag inne i Uppsala på Venedig. Hur f*n kan XL grillen och Mariannes stänga klockan 8? Trodde de va ett skämt, varför bor man i Sverige?Går ju inte ens och få tag i mat...

Var ute och gick med Plutten, jätte mysigt. Hatar att vara själv hemma men när han är hemma med mig så känner jag mig trygg och avslappnad. Älskar honom så himla mycket, man kan inte ha en härligare och personligare hund än honom.

Puss

Inga kommentarer: