fredag 15 februari 2008

Märks det att jag har mycket på jobbet?

Men är man effektiv så är man, kanske borde börja röka. Fast när jag sa så till en på jobbet tror jag hon tog lite illa vid, haha. Men rökare tar ju så mycket smygraster så det finns inte, de arbetar säkert bara 7 timmar om dagen. Varför ska man egentligen acceptera det?
Nej, rökare skulle jag aldrig anställa om jag hade eget..

Från tjuvlyssnat.se

Tre killar ~16 sitter och pratar. Den ena ser väldigt sur ut.
Kille 1: Ikväll blir det party…Ska ni med?
Kille 2: Självklart!
Kille 3 (surt): Nä, det är ju onsdag den 13:e i dag. Då går jag inte utanför dörren mer än jag behöver. Otur vill jag inte ha…
Kille 1 och Kille 2 tittar förvånat på varandra.
Kille 2: Onsdag den 13:e?? Det är ju ingen otursdag, menar du fredag den 13:e? Det är ju den dagen man brukar säga att det är en otursdag.
Kille 3 (chockat): VA?! Menar du allvar? Jag trodde att det var den 13:e varje månad som var otursdagar!

Ne nu ska jag hem till Sigtuna!

Tror Davids plan är att baka kladdkaka de lux ; )

Puss

1 kommentar:

Malin sa...

hahaha en essuskille