fredag 29 februari 2008

Ok, NYTT!!

Haha, Malin klagade på att mitt förra inlägg var gammalt så håll till godo. Från lunchen:

Vi sitter och snackar lite om poker, Malin har börjat spela en del och jag har kommit igång igen...

Malin: Alltså jag vet inte ens vilken hand som är bäst.
Jag: Det är stege Malin, haha
Malin: Nej, Royal straight flush. Men vilken är bäst av Kåk och färg undrade jag.
Jag: Kåk
Malin: Jaha, men vilken färg är bäst i färgstege? Hjärter va?
Jag: Spader
Malin: Varför tror ja då hjärter?
Jag: För jag tror pappa lärt oss det, men det är på engelska i följande ordning. Clubs = klöver, Diamonds = ruter, Hearts = hjärter och Spades = Spader
Malin: Jaha, men fan vad irreterande om jag fick 10- ess i hjärter och så fick....
Jag: Nej, det går inte
Malin: Vadå, går det inte att få 10-ess i samma färg??
Jag: Jo, det är klart...
Malin: HAHA, oj då. (Börjar grina och höjer sin gaffel med lax). Det jag tänkte säga sen var skål..
Jag: HAHA, yeah right
Malin: Hur kan man vara så dum?
Jag: Jadu, vet inte

Inte så lätt alla gånger, lr hur ;)

(Inte tekniskt möjligt att 2 st får färg i Texas Hold em då det totalt endast finns 7 kort. Hade det varit 8 kort totalt så hade detta dock varit möjligt.)

Puss och kram gummi banan

6 kommentarer:

Malin sa...

Haha sluta häng ut mig hela tiden!Och även om jag blandar ihop kåk och färg går det jävligt bra haha.
Så jävla synd att jg inte kommer ihåg allt dumt du säger.Skulle iofs inte orka skriva så mycket mohaha!

tessan* sa...

Haha,kanske för jag är så smart så du inte har ngt att skriva!
Jag vet att det går bra, det är väl din maxgräns som e lite dryg då. Tyckte du såg så rolig ut när du fatta vad du sa, haha skål då =P

Malin sa...

haha vem va osmartast när vi gick å handla va va va?!;)så jävla synd att jag inte kom ihåg allt bara

Malin sa...

och din klocka på bloggen går 1 timme fel:(

Anonym sa...

Jag e nog ännu dummare för jag läste kor istället för kort längst ner och trodde att du yrade nåt om kor och får i texas haha/vanja

tessan* sa...

*haha* vad söt du är gumman.. Mobbade mest Malin eftersom hon börjat spela och var så förvirrad vilken hand som var bäst osv..
Kram