onsdag 6 februari 2008

Uppdatering

Jag är sjuk, varit till läkaren som bara berättar det jag redan vet. Skulle komma tillbaka om jag inte blev bättre men vad är det för mening att betala yttligare ett par hundra för att han ska berätta för mig att jag är svullen i halsen, hostar, vet redan det. Fryser och svettas om vart annat men man har väl varit med om värre så..

Grattis till bonusen David *ler* du är så duktig min älskling.

Flugan är *hm* inte hemma kan man väl säga iaf, hon är på lyx spa =) eller haha.
Mår fortfarande inte bra och veterinär ska kolla på henne igen på torsdag.

Har sett så mycket OC de senaste dagarna och jag bara älskar det.

California here we come, right back where we started from...Californiaaaaaaa

Åh, det är så klockrent och jag menar sjunger vi fint eller vad?? Eller vad säger du syster min ;P

Sitter på jobbet, ska försöka lösa ett problem jag inte har någon som helst inblandning i. Man ska inte lämna bort jobb, slutar alltid med att man får dubbelt så mycket att göra i slutändan iaf.

Tack för hjälpen igår lillan, du är så snäll =)

Puss på er

Inga kommentarer: