torsdag 28 februari 2008

It´s my life

Vann på lotto, hade 3 rätt på joker *wiieee* snart händer det, jag känner det på mig!

Hälsade på pappa igår kväll, var även ner till Flugan. Hon är så underbart mysig, la sitt huvud i mitt knä istället för att äta sitt h hon fått av mig *sötis* hoppas av hela mitt hjärta att hon kommer få bli bra. Det får ta den tiden det tar, bara hon blir bra =/

På tisdag börjar jag min kurs, ska tillbaka till skolbänken. Kommer kännas ovant, hoppas jag hittar dit och allt sånt tjafs.

Oavsett vad folk tycker och tänker så är det MITT liv, ingen annans. Är jag glad och lycklig låt mig då vara det, orkar inte bry mig, tänker inte bry mig. Så är det bara!

Grattis på Maria, mamma och Malin. Kanske är ett par till Maria som läser min blogg, grattis på er också!

Bröt mitt visa kort på mitten igår, varför lär man sig aldrig =(. 2:a gången det hände nu, fast nu ringde jag inte polisen och hittade på värsta historian om att mitt kort var borta. Blev så tjafsigt med alla anmälningar och papper de ville att ja skulle fylla i ( ALLT detta var då Lisas idé, kortet gick sönder på Alfonz i Uppsala, på toaletten när jag hade det i bakfickan)

Mitt kort nu gick också sönder för jag hade det i bakfickan på toaletten men denna gång på jobbet. Haha, fast jag har nu lärt mig iaf lite av mitt tidigare misstag och gick nu till banken och bad om ett nytt kort. Lite smidigare...

Puss

Inga kommentarer: