fredag 8 februari 2008

This is me

Ok, har en lista som nära och *harkel* kära satt ihop. Den beskriver mig som person tydligen *haha*

Jag är:
  • Krävande
  • Mysig
  • Flirtig
  • Partyrinsessa
  • Rolig
  • Söt
  • Tjatig
  • Omtänksam
  • Nyfiken
  • Målmedveten
  • Envis
  • Hästtönt
  • Tidsoptemist
  • Glad
  • Sällskapssjuk
  • Jobbig
  • Galen
  • Ambitiös
  • Pinsam
  • Gullig
  • Rastlös
  • Romantisk
  • Bråkig
  • Bortskämd
  • Klumpig

Tack alla söta människor som bidragit till min lista.

Just efter min "lilla" incident på jobbet känns de som pinsam är det som känns mest som jag.Malin och jag garvade så båda grät, gick inte att sluta och hon ville liksom aldrig gå.

Puss i pannan

2 kommentarer:

Malin sa...

Romantisk?Haha vem fan sa det?
Haha det va fan roligaste idag.Eller nja efter det där vid lunchen.Fan svårt å slå de där skorna hahahhaha..
"man brukar aldrig kolla på skorna"haha yeah right

tessan* sa...

Men ja vet ju att man gör det, ville ju bara att du skulle hjälpa mig bara =P

FYI så har jag en pojkvän som kanske tycker jagh kan vara romantisk, haha. Kanske inte min starkaste egenskap I KNOW THAT, Malin men sen är inte sånt där tjas riktigt min gej heller så..