fredag 22 februari 2008

Körde på en katt...

Idag kan man ju inte annat än va på topp..

Solen lyser och man blir lycklig, man blir faktiskt det.
Känns som jag inte bryr mig om att jag var sen till jobbet (kom ca 9), gick nästan hela vägen till stationen då jag uptäckte att jag hade bilnycklarna så fick gå tbx hela vägen, hämta bilen och leta rätt på David som redan traskat ut med Plutten, in med Plutten i bilen (jätte skitig) så han fick preja in sig i fram på golvet och då såg han såklart jätte ämlig ut. Till station och missar tåget jag planerade att ta med ca 4 min, irreterande åh yes!
Men vad spelar det för roll egentligen, tänkte ändå gå tidigt idag också. Är ganska lungt så bäst och passa på.

David var till läkaren, hade visst inflamation i ryggmuskeln, vilken klenis. Han lovade iaf att han ska påminna mig om vi gör slut att jag ska satsa på en pojkvän som är yngre än mig då. Det är fan smartare, då blir man gammal och sliten först och blir uppassad på =)

Ska ha OC-maraton ikväll,var ett tag sen nu. Ska ev långpromenad ner till Flugis eller om det blir imorgon får se.

Har börjat åka tåg, är så duktig, stolt över mig själv faktiskt. Kostar mig sjukt mycket och åka bil in till Sumpan varje dag så nu ingår tåg åkandet i mitt nya liv. Vad jag tycker om det?
JAG HATAR ATT ÅKA TÅG!!!
Jag hatar att trängas med massa okända människor, jag hatar att passa tider, jag hatar när folk snorar, hostar, viftar med tidningar eller stora ryggsäckar alldeles för nära mitt ansikte, hatar att det tar så lång tid, hatar att inte få en sittplats eller få sitta inklämd och knappt komma av.

Men vad gör man inte för att man ska ha råd att ha en häst =)

Jag ska gå en Löneadministratörs kurs med startdatum 4 mars, känns så spännande. Hoppas på att lära mig massor och känns inte som jag riktigt men jag ser verkligen fram emot detta.
Blir kvällstid så hinner även med att arbeta heltid, får se hur slut man är i huvudet efter en hel arbetsdag men men.

Haha, ni vet låten: "Körde ut till Lidingö och hem igen"
Den kom idag på radion i köket, både jag och Malin - Vi körde på en KATT och begravde den och sen började vi garva.
Ok, var för internt, ska förklara!

Vi var för ett par år sen på väg till tävling och satt och sjöng så, efter ett tag skrek pappa.
-VAFAN, fågel är det.Idioter, hjälp till istället...
-Haha, ojdå, Malin och jag. "Vi körde på en fågel och begravde den" sjöng vi vidare
Sen missade pappa och svänga av och då var det såklart vårat fel att han körde fel då vi enligt honom "förde så mycket oväsen så han inte kunde koncentrera sig"

Puss

1 kommentar:

Malin sa...

HAHA!!Stackas pappa!:(