fredag 1 februari 2008

Wiiieee

Haha, People (Uppsala) ska ha schlagerkvällar på Torsdagar. Schlager och gamla godingar, sitter och ler just nu. Känns så Alfons, den gamla goda tiden. Shit vad vi var ute jämt, verkliugen jämt. Skulle aldrig drömma om att sova ca 2 timmar nu och sen upp till mitt jobb, haha men det funkade då konstigt nog =P


Igår kväll var det TV kväll, först hade min älskling lagat ur god kycklingrätt till mig och sen så styrde jag över kontrollen hela kvällen.
Tittade först på kustbevakarna och fy fan vad jag skrattade. Såg ni programet?Annars missade ni verkligen något..

3 killar är ut och kör båt, de blir stoppade och de tar ena killen för sjöfylla (kanske inte heter så men ni förstår nog), de bogserar in båten till land. Polisen hämtar ena killen och de andra lunkar iväg. Sen så ser kustbevakarna att de andra 2 är ute på sjön med båten igen fast de skulle nyktra till först, fast det roliga är att ena sitter med en åra, haha de försöker paddla hem. När de kanske kommit 25m så bogserar en annan båt in de till land igen.
Efter ett tag så kommer ena killen och står och fyllersnackar med kustbevakarna (störtskön kille). Snart efter han gått därifrån så ser de att de kör ut med båten *asg* så de jagar honom, han blir rädd och sätter sig i bak på båten och låtsas att han inte ens kört. Sen plockar de in honom också, haha, hur korkade får man vara egentligen.
Svårt och återberätta mäker jag men det var så himla roligt, kommer bli besviken nästa vecka för denna vecka var avsnitten i absolut särklass...

Sen blev det Las Vegas och sen in i duschen och hopp i säng.

David väkte mig 10 min innan vi skulle åka till jobbet, hur f*n skulle jag hinna det? Gjorde jag i ju för sig inte heller men åt frukost och sminkade mig när jag kom fram istället.

Inget svar från kliniken ännu om Super Flys magnetröntgen *besviken*, har väntat på resultat över 1 vecka nu och de lovade mig att jag skulle få besked igår. Trots att jag ringde flera ggr och lämnade mitt nr så vet jag lika lite som jag gjorde innan. Tycker synd om min älskling som bara får stå i sin box och vara i en liten hage.

Roligaste idag är att plutten kommer hem =) saknar honom så mycket när han är borta, blir så himla tomt. Sen så blir de lite OC också!

Nej, man kanske skulle börja jobba lite..

Puss

1 kommentar:

Malin sa...

Haha Schlager nörd;P

Haha deet var så jävla bra!Paddlingen va fan det bästa