måndag 13 oktober 2008

Gick omkull

I fredags när jag och Matilda skulle gå från ridhuset blev Flugan CP för att det blev mörkt (tror jag) så hon stod och reste sig och höll på, kom närmare mig och jag hamnade nästan vid ridhuset. Kände att det var bäst och släppa henne, man såg abslut ingenting. Hästen, som tydligen inte heller ser något, ramlar ner i ett dike. Vi hade tur i oturen, hon verkar inte tagit skada av detta phuu*
Men min helg blev väl inte som planerat.

Lördag pysslade jag mest med sötnosen.. Sen var jag, mammsen och Malin på Björn Gustafsson.
Så jävla roligt, Björn var lätt bäst :D skrattade så jag inte visste var ja skulle ta vägen, jag älskar den människan. Han är underbar, en sån inlevelse och kroppsspråk.

Özz var min favvo nr 2, brukar inte gilla honom men han var grymt rolig. Var nån gång det blev lite to much men i övrigt super..

Soran och Månas var lika bra/dåliga båda två. Var kul men höll inte alls samma klass. Visste dock det innan.

Söndagen var det städa som gällde, blev iaf väldigt rent och fint. Sen åkte jag till Malin och vi luncha och var runt på IKEA och köpte skor. Hade de trevligt och kom hem vid 6 och red och fixa i stallet.

Sen ville David att jag skulle sova hos honom, först orkade jag inte men jag ahde tvättat sängkläderna och orkade inte bädda *haha*. Han tyckte det var lite störigt när ja sa att de va en anledning, sen så fråga han vilka fler anledningar jag hade. *hm* där lät ja tysnaden tala ;)

Riktigt less på jobbet, vet inte varför... Jaja, gäller och jobba på nu så folk får sin lön i tid..

Puss på er

Inga kommentarer: