onsdag 8 oktober 2008

Team Hippson



TEAM HIPPSON - DAGS FÖR AUDITION!
Vi fick in enormt många bra ansökningar till Team Hippson! Juryn har haft ett tufft jobb och den här veckan kommer ett antal utvalda ekipage att få vara med på en audition, där vi får se ekipagen på riktigt. På så sätt får vi större chans att verkligen välja ut fem ekipage med olika styrkor och svagheter - allt för att göra serien mer givande för dig som tittar.

Ja, då har man varit på audition. Flugan hoppade bra som vanligt, jag red sämre än vanligt. Backade och red inte riktigt som jag brukar men Flugan kändes väldigt på tåna och då har ja svårare att rida henne. Redaktören för Hippson var fram och pratade lite, tyckte hon var jätte fin och sa att de hade stått och dreglat över min häst :D Var roligt att höra.

Får se om jag blir uttagen eller inte, ärligt så vet jag ändå inte hur jag kommer göra om de skulle vilja ha mig med.

Intervjun var ju pinsamt dålig, *haha* som Malin sa efter: Vi skulle haft media träning..

Jag är kanske som Malin säger -Du är ju blond

Ha en bra dag

Puss

3 kommentarer:

Vicky M sa...

alltså ska det vara ett tv-program? ..hmm..

tessan* sa...

Nja, det ska sändas på webben. De ska följa 5 stycken ryttare, tror det är för att lansera deras hemsida..

Tylko Vicky po Polsku sa...

ha, ja nice iaf :) hoppa du kommer me :)