fredag 31 oktober 2008

Helvete!!!!!!

Hade fyllt i hela listan men fick nu göra om allt *grrrr*


ALLMÄNT...
Namn: Therese
Smeknamn: Tesus, Essus, Lillan, Tessan
Ålder: 23
Längd: 173 cm (tror jag)
Skostorlek: 39-40 beror på skorna
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Aaa, I´m in lööööv
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, önskar jag bodde på landet på en hästgård i ett fint hus med ridhus, utebana, skrittmaskin mm
Tycker andra att du är attraktiv: Ja, konstigt nog :P
Gillar du Berg-och-Dalbana: Mm, men inte med loop. Det törs jag inte prova


SENASTE...
Film du hyrde: The usual suspects (Davids val)
Film du köpte: Köper aldrig filmer
Låten du hade på hjärnan: I kissed a girl
Personen du ringde: Pappa
TV program du tittade på: Bonde söker fru :)
Personen du tänkte på: Det vet jag inte


FAVORIT...
Mat: Thai (i Thailand) annars gillar jag kött
Låt: Har ingen, gillar att sjunga med till Lugna Favoriter *hihi*
Sport: Ridning
Kläder: Kjol och en fin topp, blir dock mest jeans
Bil: Audi A4 cab


ANTAL...
Gånger du varit kär: 1 på riktigt + 2 som jag trodde då
Gånger ditt hjärta brustit: Inte än, dock är det oerhört jobbigt när djur och nära går bort.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ett par gånger


SENASTE...
Bok du läste: El choco av Marcus Lutteman
Personen du fick brev av: Ingen person, fick mitt nya spelkort på Svenska Spel
Personen du fick sms av: David


ÖVRIGT...
Är du seriös: Ibland, ibland inte ;)
Vad är du allergisk mot: Gluten
Var har du ont: Ingenstans just nu.
Använder du hårspray: Nja, inte så ofta.
Kan du stå på händer: Jorå satte

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker, som den gottegris jag är :)
Gillar du ketchup: Ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nej, inte än. Vanja ska dock börja (tror jag) när Trisse blir större.
Vad dansar du till: Beroende på sällskap och humör, allra helst gamla godingar dock
Stockholm är: Vackert och hektiskt
Göteborg är: Alla heter Glen, alla heter Glen, alla heter Glen i Göteborg. Alla rensar fisk, alla rensar fisk, alla rensar fisk i Göteborg. (Fast ja gillar GBG)
Kan du sjunga: Absolut, kan väl alla :P
Mer värt än guld: Kärlek, närhet och lycka
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: USA, Australien igen
Sparar till: Troligt.. Alla mina pengar går åt till världes bästa Super Fly ;)
Väntar på: Att vinna på Lotto ch lite mer just nu så väntar ja på lunchen
Pålägg som gäller: Messmör eller ost, på semestern och hotell lyxar jag med marmelad
Dagens dryck: Vatten hela dagen, I guess

Puss på er sockertoppar

1 kommentar:

Malin sa...

Hahaha trodde du menade en jobblista när du skrev på msn att skiten gick bort sen så var det till bloggen haha.då var det fan inte synd om dig!

Lugna favoriter.. hehe.vi är inte så lika nånstans.