måndag 27 oktober 2008

Tävling 25/10

Tävling, red 1 +110. I 1m så hade jaf en bra runda i grunden så tänkte jag skulle prova svänga lite till en oxer, där fick ja inte runt henne i svängen och hon svarade med att stå och små stegra sig på stället. Lyckades dock få henne framåt så vi kom över oxern, rev den dock men tyckte jag hade fin känsla för 110 så de var bara att ladda om. Är ute för att få rutin med henne så jag känner inte att det "gjorde" så myket att vi rev. Visar bara vad våra svagheter ligger och vad vi ska träna på i vinter.

I 110 var rundan nästan perfekt :D Jag red bra, hon hoppade otroligt bra. Kändes inte tittig eller spänd utan var mer som på en träning. Vi var dubbelnolla, red långsamt i omh men vi kom 3:a ändå. Det var ett roligt slut på 2008 då jag har bestämt mig att det är träningar som gäller nu, har bara löst lokal liscens så det finns inte så mycket mer att åka på ändå.

Tack Ida för att jag fick låna din häst på prisutdelnigen :) Han är snäll han Chili Pepper. Föresten grattis till 2:a plac med laget!

(Ibland vet man inte om man ska vara tyst eller säga det man tycker, är så synd att man blir klassad som en bitch för att man inte håller med i vad alla säger)

Puss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Varsågod för lånet av Chili, det var så lite så! Grattis till 3:e placeringen,snyggt jobbat! Vi hörs. Kram Ida