torsdag 16 oktober 2008

Malin och jag :P

Haha, Malin och jag i ett nötskal (ibland är det trångt)
Vi har massor att göra men visst har vi tid att CP:a oss på msn, skicka texter på spanska eftersom vi snackar de så extremt bra ;)

Blev jätte sugen på pizza, varför. Jag äter ju nästan ALDRIG pizza, vore ja inte gultenallergisk skulle jag nog vilja ha en pizza. Det är det enda jag kan sakna, annars så bryr jag mig inte.
Alltid om jag och David ska köpa något gott så köper han något som jag inte kan äta så kan han få ha sitt ifred och sen mumsa det jag också köpt *hehe*


Mesus säger:
hey poco
¿Cómo estás? Tengo un enorme mucho por hacer. Mañana es un viernes! Último.


Therese säger:
¡Hola!

Tengo también mucho.
Pero podemos vender trosor, entonces podemos nosotros llegamos a ser ricos.
Las gracias por eso usted me ayuda

Saludos buenos

Igår mobbade Malin mig, hon ba ja men har du gjort ngt romantiskt då. Jag tänkte ett tag, kom på att jag köpt frukost en morgon när jag var ute med Plutten och dukade upp medans David sov. Nybakat bröd och winerbröd mm, det tyckte han var gulligt.
Men det fick man ju inte vara stolt över : HAHA, är det de du gjort på 3 år? Ja, då var du ju inte romantisk. *Äh* ja kan tycka sånt blir lite too much.

Puyssssssssss puyss

3 kommentarer:

Malin sa...

haha våran spanska alltså!

äh jag mobbas inte;)iallafall inte så mycket!Roligaste var när du trodde att man kan bo i hanna hahaha!

Anonym sa...

shit du e ju fan grym på spanska!! ja kommer inte ihåg ett skit från glunten, ni måste ha haft en jäkligt bra lärare på gymnasiet asså.. betyder "vender trosor" vad det låter som??

tessan* sa...

Nja, vi använde oss av översättningen på mailen *hehe*