tisdag 21 oktober 2008

Lista!

Humör just nu: Trött och less
Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa eller är nog rätt kräsen
Kläder just nu: Ljusa jeans, bruna boots, vit linne och svart kofta
Musik just nu: Rix Fm :P
Vad sa du senast: hej då lillmamma
Hur många kuddar sover du med: En, fast jag har två i sängen (ifall man får besök)
Favoritväder: Våren, en tidigt morgon och solen lyser :)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Ett spel, Plutten och Mesus
Spelar du nåt instrument: Haha, nepp. Spelade blockflöjt ett tag, var dock ett skämt fan va illa de lät...
Morgon- eller nattmänniska: Måste säga morgonmänniska
Sparare eller slösare: Slösare, men jag vill kunna spara :(
Vem är viktigast för dig: Många är viktiga, min familj, mina vänner och mina djur
Bästa film: The holiday
Tror på liv på andra planeter: Nej
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, vet dock inte om ja skulle kalla det kärlek idag.
Har du några homosexuella vänner: Nej
Bio eller promenad: Promenad
Snarkar du? Ne, kanske om ja e förkyld
Rädd för insekter? Hatar spindlar
Bästa bok? Länge sen ja hade tid att läsa, "Snabba cash"
Vad vill du jobba som? Driva ett eget stall
Pizza eller hamburgare? Beror på, men oftast hamburgare
Gungar du på stolen? Nej,
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Haha, nee. Inte riktigt jag!
Vad är du mest rädd för? Att männikor i min närhet ska gå bort.
Är du rädd för blod? Nja, bara mitt eget
Gillar du att sjunga? Nej, är inte bra på det heller
Brukar du sola? Ibland, om det är varmt
Vad gör du om du får hicka? Svär och sen försöker ja dricka lite vatten
Röker du? Ne, bläsch!
Snusar du? Ne, bläsch

Pusssss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe du och mesus med plutten på en öde ö. Undrar hur det skulle gå. Nog betydligt roligare att se på än robinsson.

Puss!

Malin sa...

Haha fan vad roligt vi skulle ha på ön;)
"måste säga morgonmänniska" hahah det var kul!:)

tessan* sa...

David: Haha, äh de kan väl gå bra :P

Malin: Ja, vi skulle ha grymt kul ;)
Ja, hihi behövde ju välja ngt. Tror inte kvällsmänniskor går å sover 9-10 :P